ablp

ablp

ablp
ablp

ablp

ablp

دانلود پرسشنامه فوق العاده جدید و بروز تحلیل کارکرد تلفن های هوشمند در برنامه ریزی سفر

پرسشنامه فوق العاده جدید و بروز تحلیل کارکرد تلفن های هوشمند در برنامه ریزی سفر

پرسشنامه بروز و جدید بررسی و تحلیل کارکرد گوشی های هوشمند در برنامه ریزی و شکل گیری برنامه سفر در ایران

دانلود پرسشنامه فوق العاده جدید و بروز تحلیل کارکرد تلفن های هوشمند در برنامه ریزی سفر

پرسشنامه گوشی های هوشمند
ژرسشنامه شبکه های اجتماعی 
بررسی گوشی های هوشمند
تحلیل کاربرد گوشی های هوشمند در برنامه ریزی روزمره
تحلیل و بررسی شبکه های اجتماعی در کاربرد شبکه های اجتماعی 
نقش گوشی های نسل جدید در کاربرد شبکه های اجتماعی
نقش شبکه اجتماعی در کاربرد گوشی های مدرن
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل rar
حجم فایل 445 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

این پرسشنامه یکی از مباحث بروز و جنجالی حال و حاضر کشور ما میباشد که بسیار حائز اهمیت است که به بررسی و تجزیه و تحلیل کارکرد گوشی های جدید و هوشمند و تاثیر در برنامه های روزمره و تجربه های در طول سفر میپردازد.

دانلود پرسشنامه فوق العاده جدید و بروز تحلیل کارکرد تلفن های هوشمند در برنامه ریزی سفر

پروژه کارآفرینی بررسی و تهیه طرح تولید تلفن رومیزی

پروژه کارآفرینی بررسی و تهیه طرح تولید تلفن رومیزی

پروژه کارآفرینی بررسی و تهیه طرح تولید تلفن رومیزی در 66 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات66
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیطرح توجیهی و کارآفرینی

توضیحات کامل

پروژه کارآفرینی بررسی و تهیه طرح تولید تلفن رومیزی در 66 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب

پیشگفتار
مقدمه
فصل اول
معرفی اجمالی پروژه
معرفی محصول
سوابق تولید
کاربرد محصول
مصرف کنندگان
فصل دوم
فرایند تولید
نمودار فرایند تولید
مواد اولیه و منابع تأمین
ابزار و ماشین آلات و منابع تأمین آن
برنامه زمان بندی اجرای پروژه
ظرفیت تولید
پلان سالن تولید
جایابی و محل اجرای طرح
فصل سوم
نیروی انسانی مورد نیاز
حقوق و دستمزد
شرح وظایف پرسنل
سازماندهی نیروی انسانی
فصل چهارم
زمین مورد نیاز
ساختمانهای اداری
ساختمان واحد تولید
هزینه‌های ساختمان سازی
5ـ4 پلان طرح
فصل پنجم
انرژی برق
انرژی آب
سوخت
تأسیسات حرارتی
تأسیسات برودتی
ارتباطات
تأسیسات تهویه و اطفاء حریق
فصل ششم
سرمایه کل طرح و منابع تأمین آن
سرمایه ثابت
سرمایه در گردش
هزینه تولید سالیانه طرح
هزینه حقوق و دستمزد
هزینه‌های ثابت و متغیر تولید
محاسبه نقطه سر به سر تولید
محاسبه قیمت تمام شده محصول
محاسبه قیمت فروش محصول
محاسبه سود ناخالص طرح
محاسبه سود خالص طرح
دوره برگشت سرمایه
توجیه اقتصادی
منابع و مأخذ

 

بخشی از متن

پروژه در مورد تولید تلفن رومیزی است پروژه نشان می‌دهد که تمام مواد اولیه محصول از داخل تأمین می‌شوند واحد تولید طرح دارای شیفت کاری یک نوبت است و در سال 270 روز کار می‌کند و در روز 5/7 ساعت مشغول به کار است هزینه‌های طرح عبارتند از سرمایه‌گذاری ثابت 844900، سرمایه در گردش 290900، سرمایه‌گذاری کل 1135800 هزار ریال می‌باشد ظرفیت سالانه تولید این محصول 20000 عدد می‌باشد و کل ارزش تولیدات سالیانه براساس ظرفیت اسمی 190000 ریال می‌باشد مساحت زمین طرح 3000 متر مربع می‌باشد و بهای آن 100000 ریال می‌باشد هزینه ساختمان و محوطه سازی 397900 هزار ریال می‌باشد و هزینه انرژی مورد نیاز و مصرفی 63900 هزار ریال می‌باشد و پرسنل مورد نیاز این واحد 21 نفر می‌باشد و حقوق کل و مزایای سالیانه 395900 هزار ریال می‌باشد و دوره برگشت سرمایه 4 سال و 3 ماه است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

گزارش کارآموزی مهندسی مخابرات در سالن دستگاه مرکز تلفن خاتم الانبیاء

گزارش کارآموزی مهندسی مخابرات در سالن دستگاه مرکز تلفن خاتم الانبیاء

گزارش کارآموزی مهندسی مخابرات در سالن دستگاه مرکز تلفن خاتم الانبیاء در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

گزارش کارآموزی مهندسی مخابرات در سالن دستگاه مرکز تلفن خاتم الانبیاء در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

 

فهرست مطالب

مقدمه
طرح بندی مرکز
اطاق MDF
سالن PCM
سالن تغذیه
اطاق کابل
سالن سوئیچ
کلیات سیستم سوئیچ 
سالن تجهیزات
سیستم BAM
پردازش مکالمه
تجهیزات سالن
جایگاه کاری
اطلاعات
مشترکین معمولی
مشترکین تلفن همگانی
سرویس ویژه
خط
ترانک
انواع ترانک
کاربرد ترانک
سیگنالینگ
کارهای روزانه ثابت
تعویض پکیج
تغییر log سیستم
ارسال کنتورهای همگانی و خدماتی
تکمیل و تنظیم دفاتر گزارش
کارهای روزانه احتمالی
مواردی که طی نامه از مراجع بالاتر ارسال می گردد
مواردی که از طریق طرح جامع ارسال می گردد 
کارهای ماهیانه 
کارهای دو ماهه
ASR & PBX 
ترافیک سنجی 
ترافیک ابتدائی
ترافیک انتهائی
مراحل کار با نرم افزار ترافیک سنجی مراکز C&C08
ترافیک سنجی مراکز C&C08 جهت مشترکین پرترافیک
ترافیک سنجی مراکز C&C08 جهت یک کد خاص مثل 
اختصارات
فهرست منابع و مآخذ


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

هدف از این پژوهش پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه بصورت جامع و کامل و با منابع جدید می باشد.


مشخصات فایل
تعداد صفحات82
حجم1993 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

 

 

 


 


هدف از این پژوهش پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه می باشد.
 

 

 

تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه

مدیریت ارتباط با مشتریان به‌طور عمده نشات گرفته از بازاریابی رابطه‌ای (RM ) می‌باشد. بازاریابی رابطه‌ای بیانگر جذب، حفظ و توسعه ارتباطات با مشتریان می‌باشد. از آنجاکه این مفهوم، موضوعی نسبتاً جدید می‌باشد لذا در خصوص تعریف آن اجماعی وجود ندارد و اندیشمندان و متخصصان هر یک از منظر خود به تبیین آن پرداخته‌اند. 

 

 

مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی تلفن همراه را می‌توان به صورت ذیل تعریف نمود (Camponovo et al., 2005):
مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در سازمان‌ها به دنبال؛ 
•    توسعه ارتباطات و تعاملات با مشتریان، جذب و نگهداری مشتریان
•    پشتیبانی از بازاریابی، فروش یا فرآیندهای خدمات‌رسانی
•    بکارگیری شبکه‌های بی‌سیم به‌عنوان بستر ارتباطی جهت ارائه خدمات به مشتریانمی‌باشد.

 

 

سینیسالو و همکارانش (2007) بیان داشته‌اند که اگرچه این تعریف کاربردی و سودمند است؛ ولیکن از دو جنبه چالش‌پذیر می‌باشد. نخست، در این تعریف به اهمیت و ضرورت ارتباطات رودررو در شکل‌دهی و حفظ تعاملات سودمند با مشتریان به نحو قابل قبولی پرداخته نشده است. در حقیقت، بعد ارتباطات مستقیم با مشتریان به جهت تکنولوژی‌محور شدن سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان دستخوش چالش‌هایی گردیده است. از این‌رو، در مفهوم‌سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، تاکید و توجه غالب می‌بایست معطوف به مقوله چگونگی شکل‌دهی ارتباطات و تعاملات با مشتریان باشد. دوم، از طرفی دیگر در خصوص مفهوم تلفن همراه و سیستم‌های بی‌سیم و همچنین نحوه و چگونگی بکارگیری این قبیل سیستم‌ها، ابهاماتی وجود دارد. از این‌رو، می‌بایست در تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، ابعاد تکنولوژیکی آن شامل مفاهیم سیار بودن، شبکه‌ها و تکنولوژی‌های بی‌سیم و چگونگی برقراری ارتباطات بواسطه این گونه از تکنولوژی‌ها به‌طور روشن و شفاف تشریح گردد.

 

 


درنهایت سینیسالو و همکارانش (2007) مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه را چنین تعریف می‌کنند: 
" استفاده از رسانه موبایل (تلفن همراه، تلفن هوشمند یاPDA ) برای مدیریت ارتباط و فعالیت مشتریان و به‌منظور شروع گفتگو با شرکت از طریق رسانه موبایل. آنها بیان داشته‌اند که مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، ارتباطات یک‌طرفه یا تعاملی دوطرفه است که در ارتباط با فروش، بازاریابی و فعالیت‌های خدمت به مشتری از طریق رسانه موبایل برقرار می‌شود و هدف آن ایجاد وحفظ ارتباط با مشتری است" (Sinisalo et al., 2007). به‌طور خلاصه می‌توان بیان داشت که مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه، پشتیبانی و اجرای فعالیت‌ها و فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتریان از طریق مسیر موبایل است و مبین هر نوع فعالیت و فرآیندی است که یک طرف آن شرکت و طرف دیگر آن مشتری و وسیله ارتباطی بین آنها تلفن همراه است (شاهین و تیموری، 1389).

 

 


مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان

برخی از عمده‌ترین مزایای بکارگیری تلفن همراه در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان به شرح ذیل می‌باشد (شاهین و تیموری، 1389):
همه‌جایی یا انعطاف‌پذیری در ارتباط: یکی از ویژگی‌های تلفن همراه، دسترسی به کاربران آن تقریباً در همه‌جا و همه زمان‌هاست. شبکه تلفن همراه امکان دسترسی به افراد در همه زمان‌ها و مکان‌ها را فراهم می‌آورد. این ویژگی، رسانه تلفن همراه را نسبت به شبکه اینترنت در موقعیت بهتری قرار می‌دهد. شخصی‌شدگی: یک ویژگی شاخص تلفن همراه این است که با مشتری مورد نظر ارتباط برقرار می‌کند. پیامی که ارسال می‌شود معمولاً به شخص مورد نظر می‌رسد.

 

 

فرستادن یک پیام درست به تعداد کمتری از افراد، نسبت به زمانی که یک پیام نادرست به افراد زیادی ارسال می‌گردد، برگشت بیشتری دارد. این ویژگی می‌تواند مشتریان را وفادارتر کند و حتی امکان برقراری ارتباطات عاطفی بیشتری را با مشتری فراهم آورد.

 

 

ارتباطات دوطرفه (تعاملی): شبکه تلفن همراه امکان برقراری ارتباطات دو طرفه بین شرکت و مشتری را فراهم می‌آورد. مطالعات زیادی در مورد تعاملی بودن تلفن همراه به‌عنوان یکی از مهمترین خصوصیات بی‌نظیر رسانه تلفن همراه انجام شده است. تلفن همراه همه خصوصیات ضروری و مهم را برای یک گفتگوی مستقیم و اثربخش بین مشتری و شرکت فراهم می‌آورد.

 

 

 

راحتی و آشنایی: برای انجام کارهای خاصی استفاده از تلفن همراه، سادگی و راحتی بیشتری نسبت به کامپیوترهای خانگی و دستی و همچنین شبکه اینترنت دارد؛ البته عیب عمده آن این است که با استفاده از مسیر تلفن همراه نمی‌توان کارهای پیچیده‌تری انجام داد. به هر حال، کاربران بسیاری با سطح تحصیلات و سنین مختلفی می‌توانند از جنبه‌های گوناگون تلفن همراه همچون صدا، متن و دفترچه تلفن استفاده کنند.

 

 

چند رسانه‌ای بودن: تکنولوژی‌های تلفن همراه دارای وظایف چندرسانه‌ای همچون دوربین دیجیتال، ارسال و دریافت عکس، فیلم و .... می‌باشند؛ گرچه در حال حاضر در فرآیندهای CRM بیشتر از قابلیت متن آن استفاده می‌شود.

 

 

حساسیت: این مفهوم شامل شناسایی کاربران و موقعیت جغرافیایی و محیط فیزیکی آنها می‌شود.به‌طور کلی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه امکان برقراری ارتباطات نزدیک‌تر با مشتریان را برای سازمان‌ها فراهم می‌آورد. به‌عبارتی، دسترس‌پذیری کانال‌های متعدد تلفن همراه سازمان‌ها را قادر به برقراری تعاملات کارآمدتر و اثربخش‌تر با مشتریان می‌سازد. تحرک‌پذیری و سیالیت امکان ارائه اطلاعات مورد نیاز مشتریان در زمان و مکان مورد نظر آنها را مسیر می‌نماید. امری که در سایر رسانه‌های غیر موبایلی بسیار دشوار و ناممکن است. در مجموع، مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه اثربخشی ارتباطات سازمان با مشتریانش را بهبود و ارتقاء می‌بخشد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
2-1 مقدمه    3
2- مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-2 اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان    5
2-2-3 تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریان    6
2-2-4 مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-2-5 ویژگیهای کاربردی مدیریت ارتباط با مشتریان    11
2-2-6 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    12
2-2-7 ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان    13
2-2-8 انواع سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)    14
2-2-9 مولفههای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان    15
2-2-9-1 فرآیندها    15
2-2-9-2 عامل انسانی    17
2-2-9-3 تکنولوژی    18
2-2-10 فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان    21
2-2-11 مراحل ارائه خدمات در مدیریت ارتباط با مشتری    22
2-2-12 عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM    24
2-2-13 شرح فاکتورهای ریسک (کرامتی و همکاران، 1388)    30
2-2-14 فرآیند پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان    38
2-2-14-1 مدل نظری پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان    39
2-2-15 مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (eCRM)    43
2-3 مبنای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-2 تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    53
2-3-3 اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    54
2-3-4 مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان    55
2-3-5 مولفه های موثر بر پذیرش خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    57
2-3-6 کاربرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف    59
2-4 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    62
2-4-1 مدلهای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    63
2-6 پیشینه تحقیق    68
2-7 مزایای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    73
2-8 محدودیتهای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    75

فهرست منابع    78
منابع فارسی    78
منابع لاتین    79



توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت طرح تلفن رومیزی

پاورپوینت طرح تلفن رومیزی

پاورپوینت طرح تلفن رومیزی


مشخصات فایل
تعداد صفحات150
حجم144 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیاقتصاد

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت طرح تلفن رومیزی جهت رشته اقتصاد در قالب 150 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

مقدمه

یکی از لوازم اساسی توسعه، ارتباطات است. با توجه به سرعت مورد نیاز برای تبادل اطلاعات، حجم اطلاعات مورد مبادله و گستردگی شهرها، امروزه تلفن یکی از ضروری‌ترین نیازهای بشر است. با استفاده از تلفن بسیاری رفت و آمدهای زائد درون شهری و برون شهری روزانه حذف می‌شود. در بسیاری از موارد حتی پست نیز توان رقابت با تلفن را ندارد. در ارتباط پستی علاوه بر سرعت کمتر به علت غیرمستقیم بودن رابطه، بسیار از موانع انتقال درست مفاهیم نیز میسر نمی‌باشد و نیاز به ارتباطات تکمیلی بعدی دارد با توجه به اهمیت این سیستم ارتباطی، مخابرات یکی از ارکان زندگی در جوامع امروزی است گستردگی شبکه‌های تلفن به حدی است که اقسی نقاط کشور امروزه از این تسهیلات استفاده می‌کنند این روند در کشور و اکثر کشورهای در حال رشد همچنان ادامه دارد با توجه به اهمیت نقش مخابرات در زندگی روزمره در این طرح بررسیهای لازم برای احداث یک واحد تولید کننده دستگاه تلفن رومیزی انجام می‌شود.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود