ablp

ablp

ablp
ablp

ablp

ablp

دانلود پژوهش دفترچه تلفن به زبان دلفی


پژوهش دفترچه تلفن به زبان دلفی

پروژه دفترچه تلفن به زبان دلفی به صورت ساده اطلاعات مربوط به دفتر تلفن را از کاربر دریافت و در پایگاه داده ذخیره می کند و سپس از اطلاعات پایگاه داده در برنامه استفاده می کند

دانلود پژوهش دفترچه تلفن به زبان دلفی

دفترچه تلفن 
زبان دلفی
دسته بندی برنامه نویسی
فرمت فایل zip
حجم فایل 406 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1

پروژه دفترچه تلفن به زبان دلفی به صورت ساده اطلاعات مربوط به دفتر تلفن را از کاربر دریافت و در پایگاه داده ذخیره می کند و سپس از اطلاعات پایگاه داده در برنامه استفاده می کند. پروژه دفتر تلفن به زبان Delphi ( دلفی ) و با پایگاه داده access پیاده سازی شده است


دانلود پژوهش دفترچه تلفن به زبان دلفی

دانلود پاورپوینت بررسی عوامل موثر بر کاربرد کارت اعتباری تلفن همراه


پاورپوینت بررسی عوامل موثر بر کاربرد کارت اعتباری تلفن همراه

کارت اعتباری تلفن همراه، یک روش پرداخت است که بموجب آن، مشتریان بانک ها وجوه ناشی از خرید و فروش کالاها و خدمات را بصورت اعتباری و از طریق تلفن همراه خود انجام می دهند

دانلود پاورپوینت بررسی عوامل موثر بر کاربرد کارت اعتباری تلفن همراه

عوامل موثر بر کاربرد کارت اعتباری
تلفن همراه
کاربرد کارت اعتباری
mobile credit card  
ابزارهای بانکی
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1094 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

 

•رشد و گسترس استفاده از فن آوری های مبتنی بر تلفن همراه، بویژه کارت اعتباری تلفن همراه mobile credit card  بعنوان یکی از جدیدترین ابزارهای بانکی، فرصت های بیشماری را جهت نوآوری برای بانک ها فراهم آورده است. •کارت اعتباری تلفن همراه، یک روش پرداخت است که بموجب آن، مشتریان بانک ها وجوه ناشی از خرید و فروش کالاها و خدمات را بصورت اعتباری و از طریق تلفن همراه خود انجام می دهند. •علیرغم معرفی این خدمت به مشتریان بانک های و موسسات بانکی اسلامی چون Hong Leong Bank و Bank Bumiputra Bhd. در کشور مالزی از سال 2005، این خدمت هنوز به اندازه کافی مورد توجه مشتریان واقع نشده و یا کاربرد آن کمتر از حد انتظار بوده است. •بنابراین، بررسی عوامل موثر بر ترغیب مشتریان بانک های مالزی جهت استفاده از خدمت مذکور بمنظور ایجاد و حفظ قابلیت رقابت بانک های کشور مالزی با سایر بانک ها ضروری بنظر می رسد.

الف) از منظر مشتریان:

•برقراری امکان خرید بصورت بدون سیم “wireless” و با انعطاف زیاد •امنیت بیشتر نسبت به روش های سنتی پرداخت (با توجه به تجهیز آن به شماره شناسایی فردی PIN)

ب) از منظر بانک ها و موسسات بانکی:

•سلاح رقابتی جدید در مقایسه با سایر بانک ها •کمک به بانک های تجاری جهت سیستم های کارت اعتباری تلفن همراهی که بیشتر مورد اقبال مشتریان قرار گرفته اند •کمک به نحوه ارائه خدمات مذکور به مشتریان بالقوه بانک ها •

•این مطالعه، از (مدل پذیرش فن آوری) Technology Acceptance Model (TAM) در محیط کارت اعتباری تلفن همراه بهره می برد. •مدل مذکور، روابط بین مولفه هایی چون ادراک مفید بودن perceived usefulness (PU) (Davis1، 1989) سهولت کاربرد perceived ease of use (PEOU) (Davis1، 1989)، قابل اطمینان بودن perceived credibility (PC) (Wang2و دیگران، 2003)، میزان اطلاعات درخصوص کارت اعتباری تلفن همراه amount of information on mobile credit card (AIMC) (Pikkarainen3 و دیگران، 2004) از یکسو، و میزان تمایل به استفاده usage intentions (USINT) از آن را، از سوی دیگر، تبیین می کند.

دانلود پاورپوینت بررسی عوامل موثر بر کاربرد کارت اعتباری تلفن همراه

دانلود پژوهش کار آفرینی طرح تولید گوشی تلفن


پژوهش کار آفرینی طرح تولید گوشی تلفن

هر محصول ویژگی ها و مشخصات خاصی دارد که پیش از هرگونه بررسی فنی و مالی طرح، لازم است این خصوصیات به درستی شناخته شوند شناخت صحیح مشخصات و انواع مختلف محصول، بدون تردید، راهنمای مناسبی جهت تصمیم گیریهای لازم در انتخاب روش و عملیات تولید و محاسبات بعدی مورد نیاز خواهد بود

دانلود پژوهش کار آفرینی طرح تولید گوشی تلفن

کار آفرینی طرح تولید گوشی تلفن
کتابخانه صنعت و معدن
دسته بندی برق و الکترونیک
فرمت فایل doc
حجم فایل 34 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 49

فهرست مطالب

عنوان                                 صفحه

فصل اول................................... 1

جمع بندی مشخصات اصلی طرح تولید گوشی تلفن... 2

فصل دوم .................................. 3

نام کاربردی محصول ......................... 4

مشخصات فنی محصول ........................... 7

بسته بندی محصول ........................... 9

استاندارد محصول ........................... 10

برس روند مصرف ............................ 12

فصل سوم برس و برآورده‌های فنی .............. 15

تشریح جامع فرآیند منتخب .................. 20

تعیین ظرفیت برنامه تولید و شرایط عملکرد واحد   22

برآورد میزان مصرف مواد اولیه و قطعات خریدنی   23

محاسبات مواد اولیه ........................ 27

تجهیزات و تأسیسات عمومی ................... 27

آزمایشگاه ................................ 27

تعمیرگاه .................................. 28

تأسیسات برق .............................. 28

محاسبه نیروی انسانی مورد نیاز .............. 32

برآورد پرسنل تولیدی ...................... 33

محاسبه سطح زیربنا و مساحت مورد نیاز ....... 36

فصل چهارم برسی‌های مالی و اقتصادی .......... 38

اطلاعات مربوط بر سرمایه در گردش و برآورد آن    40

 


 

فصل اول

چکیده مطالعات فنی ، مالی  و اقتصادی


جدول (1-1) جمع بندی مشخصات اصلی طرح تولید گوشی تلفن

 

 

1-1

مشخصه طرح

ظرفیت تولید سالیانه:

نام محصول                       ظرفیت                        واحد

 

6-1

دستگاه ها و تجهیزات خط تولید:

بخش داخلی:                            %0/100       (27/47 میلیون ریال)

بخش خارجی:                           %0/0           (0 هزار دلار)

 

کپسول گوشی تلفن           200000                       عدد


 

7-1

زمین و ساختمانها:

مساحت زمین:                               1300     متر مربع

سطح زیربنا:                                  365       متر مربع

سالن تولید:                                  130       متر مربع

انبار:                                           40         متر مربع

تأسیسات و تعمیرگاه:                      60         متر مربع

اداری، رفاهی:                               135       متر مربع

فضای باز:                                    0           متر مربع


 

 

2-1

شاخصهای عملیاتی:

تعداد روز کاری:                        270 روز

تعداد نوبت کاری:                         1

زمان هر نوبت کاری:                      8 ساعت


 

 

3-1

درصد تأمین مواد اولیه:

داخلی:                           %0/100 (6-417 میلیون ریال)

خارجی:                         % 0/0 ( 0 هزار دلار)

 

 

8-1

سرمایه گذاری:

دارئی های ثابت:                           1/1054   ملیون ریال

سرمایه در گردش:                        6/176      میلیون ریال

کل سرمایه گذاری:                       7/1230   میلیون ریال

سرمایه گذاری مجری طرح:             457        میلیون ریال

وام کوتاه مدت:                            3/141      میلیون ریال

 

 

 

4-1

تعداد کارکنان:

مدیریت:                                      1       نفر

مهندس:                                      0       نفر

تکنسین:                                      0      نفر

کارگر ماهر:                                   4      نفر

کارگر ساده:                                  6      نفر

کل پرسنل:                                  12     نفر

 

 

9-1

هزینه های تولید:

هزینه های ثابت:                          4/408     میلیون ریال

هزینه های متغیر:                         9/604     میلیون ریال

کل هزینه های سالیانه:                  3/1013   میلیون ریال

 

 

 

 

5-1

تأسیسات عمومی:

برق مصرفی سالیانه واحد (مگاوات ساعت):        0/92

آب مصرفی سالیانه واحد (مترمکعب)               0/1242

سوخت مصرفی سالیانه واحد:

گاز طبیعی (هزارمتر مکعب):                          0/0

گازوئیل (مترمکعب):                                   8/17

بنزین (مترمکعب):                                      1/8

برج خشک کننده (مترمکعب / ساعت):              4/0
تصفیه شیمیایی آب (مترمکعب / ساعت):         0 /0

دیگ بخار (تن / ساعت):                               0/0
هوای فشرده:                                            ندارد

باسکول:                                                  ندارد

تصفیه پساب:                                  فاضلاب انسانی

اطفاء حریق:                           تعداد 4 کپسول آتش نشانی

 

 

 

10-1

شاخصهای اقتصادی طرح:

نرخ بازده مالی طرح                                   8/20%

درصد ارزش افزوده بر مبنای فروش                5/49%

درصد سهم منابع داخلی                             0/100%

درصد تولید در نقطه سر به سر                     4/61%

سالهای برگشت سرمایه                               4 سال و 9 ماه

سرمایه گذاری ثابت سرانه (میلیون ریال)         3/75

درصد کارکنان تولید به کل کارکنان               3/71%

نسبت سود به سرمایه نقدی                         6/23%

 


فصل دوم :

کلیاتی در راستای شناسایی محصول و ارتباط منطقی آن با زنجیره تولید

 

1-2 تعریف، ویژگی ها و مشخصات فنی محصول

هر محصول ویژگی ها و مشخصات خاصی دارد که پیش از هرگونه بررسی فنی و مالی طرح، لازم است این خصوصیات به درستی شناخته شوند. شناخت صحیح مشخصات و انواع مختلف محصول، بدون تردید، راهنمای مناسبی جهت تصمیم گیریهای لازم در انتخاب روش و عملیات تولید و محاسبات بعدی مورد نیاز خواهد بود. در این ارتباط یکی از موثرترین روشهای قابل استفاده، به کارگیری استانداردهای مدون ملی و جهانی هر یک از محصولات می باشد. علاوه بر این جهت بررسی بازار لازم است که شماره تعرفه گمرکی (نامگذاری بروکسل) محصولات نیز مشخص گردد تا دوباره روند ادارات و صادرات محصول و مقررات آن شناخت لازم حاصل شود.

در این بخش نام و کاربرد، طبقه بندیع مشخصات فنی، بسته بندی، شماره تعرفه گمرکی و استانداردهای محصول مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

1-1-2 نام و کاربرد محصول

محصول مورد بررسی در این طرح کپسول گوشی می باشد. کپسول گوشی تلفن وسیله ای است که جریانهای الکتریکی دریافتی از طریق خط تلفن را به امواج صوتی تبدیل می کند تا برای مخاطب ارتباط تلفنی قابل شنیدن باشد. همچنانکه مشخص است این محصول در دستگاه های تلفن خانگی، عمومی و مدارهای آیفون (دربازکن) یا هر نوع مدار مکالمه دو طرفه ای که به گوشی نیاز داشته باشد، مورد استفاده قرار می گیرد.

2-1-2 طبقه بندی محصول

دانلود پژوهش کار آفرینی طرح تولید گوشی تلفن

دانلود پژوهش کار آفرینی بررسی و تهیه طرح تولید تلفن رومیزی


پژوهش کار آفرینی بررسی و تهیه طرح تولید تلفن رومیزی

یکی از لوازم اساسی توسعه، ارتباطات است با توجه به سرعت مورد نیاز برای تبادل اطلاعات، حجم اطلاعات مورد مبادله و گستردگی شهرها، امروزه تلفن یکی از ضروری‌ترین نیازهای بشر است با استفاده از تلفن بسیاری رفت و آمدهای زائد درون شهری و برون شهری روزانه حذف می‌شود

دانلود پژوهش کار آفرینی بررسی و تهیه طرح تولید تلفن رومیزی

پروژه کار آفرینی
تهیه، طرح تولید تلفن رومیزی
دسته بندی کارآفرینی
فرمت فایل doc
حجم فایل 80 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 107

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                   صفحه

پیشگفتار.. 6

مقدمه.. 7

فصل اول.. 8

1ـ1 معرفی اجمالی پروژه.. 9

2ـ1 معرفی محصول.. 9

3ـ1 سوابق تولید.. 10

4ـ1 کاربرد محصول.. 10

5ـ1 مصرف کنندگان.. 12

فصل دوم.. 14

1ـ2 فرایند تولید.. 15

2ـ2 نمودار فرایند تولید.. 25

3ـ2 مواد اولیه و منابع تأمین.. 26

4ـ2 ابزار و ماشین آلات و منابع تأمین آن.. 29

5ـ2 برنامه زمان بندی اجرای پروژه.. 30

6ـ2 ظرفیت تولید.. 32

7ـ2 پلان سالن تولید.. 33

8ـ2 جایابی و محل اجرای طرح.. 34

فصل سوم.. 37

1ـ3 نیروی انسانی مورد نیاز.. 38

2ـ3 حقوق و دستمزد.. 39

3ـ3 شرح وظایف پرسنل.. 41

4ـ3 سازماندهی نیروی انسانی.. 41

فصل چهارم.. 44

1ـ4 زمین مورد نیاز.. 45

2ـ4 ساختمانهای اداری.. 49

3ـ4 ساختمان واحد تولید.. 49

4ـ4 هزینه‌های ساختمان سازی.. 50

5ـ4 پلان طرح.. 53

فصل پنجم.. 54

1ـ5 انرژی برق.. 55

2ـ5 انرژی آب.. 56

3ـ5 سوخت.. 56

4ـ5 تأسیسات حرارتی.. 57

5ـ5 تأسیسات برودتی.. 57

6ـ5 ارتباطات.. 58

7ـ5 تأسیسات تهویه و اطفاء حریق.. 58

فصل ششم.. 62

1ـ6 سرمایه کل طرح و منابع تأمین آن.. 63

2ـ6 سرمایه ثابت.. 64

3ـ6 سرمایه در گردش.. 65

4ـ6 هزینه تولید سالیانه طرح.. 66

2ـ4ـ6 هزینه حقوق و دستمزد.. 68

5ـ6 هزینه‌های ثابت و متغیر تولید.. 75

6ـ6 محاسبه نقطه سر به سر تولید.. 77

7ـ6 محاسبه قیمت تمام شده محصول.. 77

8ـ6 محاسبه قیمت فروش محصول.. 77

9ـ6 محاسبه سود ناخالص طرح.. 78

10ـ6 محاسبه سود خالص طرح.. 78

11ـ6 دوره برگشت سرمایه.. 79

12ـ6 توجیه اقتصادی.. 79

منابع و مأخذ.. 81

پیشگفتار

هر محصول ویژگیها و مشخصات خاصی دارد که بیش از هر گونه بررسی فنی مالی و اقتصادی طرح لازم است این خصوصیات به درستی شناخته شوند شناخت صحیح مشخصات و انواع مختلف محصول، بدون تردید راهنمای مناسبی جهت تصمیم گیریهای لازم در انتخاب روش و عملیات تولید و محاسبات بعدی مورد نیاز خواهد بود در این ارتباط یکی از مؤثرترین روشهای قابل استفاده، به کارگیری استانداردهای مدرن ملی و جهانی هر یک از محصولها می‌باشد علاوه بر این جهت بررسی بازار لازم است تا شماره تعرفه گمرکی محصولات نیز مشخص گردد.

  مقدمه

یکی از لوازم اساسی توسعه، ارتباطات است. با توجه به سرعت مورد نیاز برای تبادل اطلاعات، حجم اطلاعات مورد مبادله و گستردگی شهرها، امروزه تلفن یکی از ضروری‌ترین نیازهای بشر است. با استفاده از تلفن بسیاری رفت و آمدهای زائد درون شهری و برون شهری روزانه حذف می‌شود. در بسیاری از موارد حتی پست نیز توان رقابت با تلفن را ندارد. در ارتباط پستی علاوه بر سرعت کمتر به علت غیرمستقیم بودن رابطه، بسیار از موانع انتقال درست مفاهیم نیز میسر نمی‌باشد و نیاز به ارتباطات تکمیلی بعدی دارد با توجه به اهمیت این سیستم ارتباطی، مخابرات یکی از ارکان زندگی در جوامع امروزی است گستردگی شبکه‌های تلفن به حدی است که اقسی نقاط کشور امروزه از این تسهیلات استفاده می‌کنند این روند در کشور و اکثر کشورهای در حال رشد همچنان ادامه دارد با توجه به اهمیت نقش مخابرات در زندگی روزمره در این طرح بررسیهای لازم برای احداث یک واحد تولید کننده دستگاه تلفن رومیزی انجام می‌شود

دانلود پژوهش کار آفرینی بررسی و تهیه طرح تولید تلفن رومیزی

دانلود تحقیق آسیب های تلفن همراه


تحقیق آسیب های تلفن همراه

تحقیق آسیب های تلفن همراه

دانلود تحقیق آسیب های تلفن همراه

تحقیق آسیب های تلفن همراه
دسته بندی بهداشت عمومی
فرمت فایل doc
حجم فایل 164 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12

بخشی از تحقیق :

 

نفوذ کاربردهای تلفن همراه در شئون زندگی پدیده ای جهانی است و در جامعه ما مقبولیتش به حدی رسیده که مضرات جدی و اساسی این فناوری مدرن را مخفی و نادیده نگه می دارد، مضراتی که در حوزه های متنوع اجتماعی، فرهنگی، رفتاری، روان شناسی، پزشکی، قانونی، جزایی و. .. به آسیب زایی می پردازد و با کمی دقت و موشکافی می توان به دامنه تاثیر نامطلوب آن پی برد.

 در حقیقت از یک دیدگاه آسیب شناسانه می توان تلفن همراه را یک منبع بزرگ برای تولید نارسایی ها و معضلاتی دانست که آشکارا یا پنهان در مناسبات زندگی کاربران نفوذ کرده است.

 تحقیقات اخیر در حوزه تلفن همراه، بازبینی و نگرشی تازه برای استفاده از این وسیله پرکاربرد و عادی را ضروری می سازد و مجموعه کاربران، ارائه کنندگان خدمات و قانونگذاران و دولت ها را در معرض اقدامات پیشگیرانه قرار می دهد که پیش از هر چیز به شناخت ماهیت انواع و اقسام آسیب ها و دامنه نفوذ آنها نیاز دارد. در این بخش به آسیب شناسی استفاده از تلفن همراه و نگرانی های موجود در این حوزه می پردازیم و در شماره بعدی مجله به راهکارهای مقابله با آسیبها خواهیم پرداخت.

 آسیب های تلفن همراه

 1. کمرنگ کردن ارزشهای اسلامی و اخلاقی

 از بین بردن یا کمرنگ کردن ارزش های معنوی و مذهبی، تزلزل ارزشها یا مخدوش شدن ارزش های اخلاقی بر اثر کاربرد مخرب بلوتوث، پیامک های مستهجن و. ..

 2. از بین رفتن حریم خصوصی

 به اعتقاد بسیاری در حال حاضر فضای مجازی بیشتر از هر مسئله ای زندگی خصوصی و یا همان حریم خصوصی انسان ها را مورد تهدید قرار داده است. گرفتن تصویر بدون اطلاع افراد توسط تلفن همراه در حوزه خصوصی و انتشار این تصاویر در حوزه های عمومی و یا تهدید به انتشار این تصاویر و باج گیری از طریق آن، انتشار تصاویر مربوط به جشن های خصوصی، انتشار آسان تصاویر ناهماهنگ با عرف جامعه و مواردی از این قبیل، نمونه ای از تخریب حریم خصوصی توسط این رسانه دیجیتال است.

 همچنین از زمانی که تلفن همراه وارد زندگی انسان شده، ما شاهد آنیم که مرز میان حوزه عمومی و خصوصی به میزان معینی شناور شده و هر کس خواسته یا ناخواسته در معرض شنود گفتگوهایی است 

 

 متأسفانه به جای کاربردهای مفید از بلوتوث، استفاده از این فناوری در کشورها بیشتر به منظور ارسال و دریافت محتوای غیر اخلاقی و ضد فرهنگی از طریق گوشی تلفن همراه است به طوری که تا اسم بلوتوث به میان می آید، نوعی احساس خطر، اضطراب و تجاوز به حریم خصوصی افراد در ذهن مخاطب تداعی می شود. متأسفانه افراد سودجویی هستند که بیماری های روحی روانی دارند و به تهیه و انتشار فیلم و عکس های غیر اخلاقی روی می آورند، این کار نه تنها عمل ضد اخلاقی است و در تمامی قوانین و شرع اسلام به شدت نهی شده بلکه در قوانین موضوعه مدنی و قضایی نیز مجازات های سنگینی برای عاملان آن در نظر گرفته شده است.

 در حوزه های پیامک و بلوتوث مبحث توهین به مقدسات به طور جدی در دستور کار مخالفان اسلام و نظام اسلامی قرار گرفته است.

دانلود تحقیق آسیب های تلفن همراه